Vízszűrő csomagok szállítása

Megrendelés után e-mailben tájékoztatjuk, mikorra várhatja a csomagját.
A megrendeléskor a telefonszám megadása azért szükségeltetik, mert a futár telefonon tud Önnel egyeztetni, ha véletlenül a kézbesítéskor nem tartózkodna otthon.
A futár az egyeztetés után az Ön által megadott időpontban fogja újra házhoz vinni a csomagot.
A megrendelő felületen belül lehetőség van egy “megjegyzés” mező kitöltésére bármilyen a futárnak szóló kéréssel kapcsolatba, például “én csak délelőtt vagyok otthon, hogy átvegyem a csomagot” stb.
A fizetés készpénzzel történik a futárnak a csomag átvételekor.
A csomagok kiszállítását a GLS látja el.
Csomagja kézbesítése ügyében egyeztetésre, kérem a következő ügyfélszolgálatot hívja:
A GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 óra között működik.
Telefonszám: +36 1 802 0265
A kézbesítés minden munkanap 8:00-17:00 között történik.
Ha további kérdései vannak a szállítással kapcsolatban, keresse ügyfélszolgálatunkat: 06-20-40-40-228