Vízszűrő csomagok szállítása
Megrendelés után e-mailben tájékoztatunk, mikorra várhatod a csomagodat.
A megrendeléskor a telefonszám megadása azért szükségeltetik, mert a futár telefonon tud veled egyeztetni, ha véletlenül a kézbesítéskor nem tartózkodnál otthon.
A futár az egyeztetés után az általad megadott időpontban fogja újra házhoz vinni a csomagot.
A megrendelő felületen belül lehetőség van egy “megjegyzés” mező kitöltésére bármilyen a futárnak szóló kéréssel kapcsolatban, például “én csak délelőtt vagyok otthon, hogy átvegyem a csomagot” stb.
A fizetés készpénzzel történik a futárnak a csomag átvételekor.
A csomagok kiszállítását a GLS látja el.
Csomagod kézbesítése ügyében egyeztetésre, a következő ügyfélszolgálatot tudod hívni:
A GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 óra között működik.
Telefonszám: +36 29 886 700
A kézbesítés minden munkanap 8:00-17:00 között történik.
Ha további kérdésed van a szállítással kapcsolatban, keresd ügyfélszolgálatunkat: 06-20-40-40-228