Cukormentes kihívás – 30 napig teljesen cukormentesen

Üdvözöllek a második szinten a Cukormentes kihívásban! Teljesítetted az első szintet, ami 30 napig napi 3 liter víz ivása volt. Gratulálok!

(Ha még nem teljesítetted az első szintet, akkor azzal kezd. Itt találod meg hozzá a leírást!)

Most pedig a második szintre léptél, ami kicsit nehezebb. 30 napig nem fogunk semmilyen cukorot és cukorpótlót fogyasztani. Méregtelenítjük a cukrot magunkból, megszabadulunk a cukorfüggőségtől.

Azok, akik megcsinálják ezt a kihívást, a következőkre számíthatnak:

- 2-4 kg fogyás

- Energiaszint emelkedés

- Szebb bőr

- Jobb emésztés

- Jobb hangulat

- Pattanások és mitesszerek eltűnése

Ezt a 30 napot úgy fogd fel, mint egy méregtelenítés. Megszabadulunk a cukorfüggőségtől. Ezért ez a 30 nap szigorú lesz, mert tilos a cukor fogyasztás és minden fajta cukorhelyettesítő fogyasztása is.

cukormentes kihívás

Pontosan kifejtve a következő dolgokat fogyaszthatsz vagy nem fogyaszthatsz

Nem fogyaszthatsz: Répacukor, nádcukor, barna cukor, nyírfacukor, kókuszvirág cukor, maple szirup, agave szirup, bármilyen szirup, mesterséges édesítőszerek, fruktóz.

Ha véletlen mégis elcsábulnál, ezeket az édesítőszereket használhatod: sztívia, méz, eritrit.

De próbáld meg ezektől is távol tartani magad, ha tudod.

Gyümölcsöt fogyaszthatsz, de inkább a savanykásabb, alacsonyabb cukor tartalmú gyümölcsöket válaszd. Ha nagyon édes gyümölcs, ne egyél belőle kiló számra, csak egy keveset. Nem vagyunk a gyümölcsök ellen, de most a kihívás alatt próbálunk mindenféle cukortól megtisztulni ebben a 30 napban.

A kihívás célja, hogy megszabadulj a cukorfüggőségtől, ezáltal visszaálljon az ízérzékelésed. Majd meg fogod ezt tapasztalni, hogy másként kezdenek ízleni az ételek. Ne kívánd a cukros ételeket annyira, megtanuld észrevenni, hogy mennyi ételben van cukor.

A kihívás alatt be kell tartani a vízivást is, mert az segíteni fog távol maradni a cukortól.

Illetve, ami még segít távol maradni a cukortól az a jó zsírokban és rostokban gazadag táplálkozás.

A kihívás alatt együtt fogunk egyre többet és többet tanulni a cukorról. Miért káros, miért okoz függőséget stb.

Azoknak akiknek teljesen irreális, hogy elhagyják a cukrot, akkor is javaslom, hogy vegyenek részt a kihívásban. Hagyják el azokat a cukrokat, amiket a "nem fogyaszthatóhoz" írtunk és helyettesítsék sztíviával, mézzel és eritrittel, amik természetes édesítők és nem olyan károsak.

Minden nap lesz egy poszt, ahol megkapod az aznapi feladatot és tanácsokat is, hogyan tudod végigcsinálni a kihívást.

Ha még nem csatlakoztál a csoporthoz, ezen a linken megteheted.

Kövess minket a Pinterest-en és a Facebook-on is!

Pinterest: Vízmegoldás

Tetszett?
Oszd meg!

Maradj informált! Ingyenes értesítés az újonnan megjelenő cikkeinkről. Iratkozz fel!
Keresztnév:

E-mail cím:

X

Várj!

Keresztnév:

E-mail cím:

Havi 2-4 alkalommal fog tőlünk e-mailt kapni, a hírlevélről bármikor leiratkozhat. E-mail címét harmadik személynek nem adjuk ki. Informatív és tartalmas cikkeket küldünk a vízről és az egészségről, valamint akciós ajánlatainkat.

Ha megadod az e-mail címed, értesíteni tudunk arról, hogy

  ⋄ heti 1-2 alkalommal megjelenik egy új érdekes cikk az oldalon,
  ⋄ nyereményjátékot indítunk, amiben vízszűrőt lehet nyerni,
  ⋄ mikor vannak akciók és kedvezmények az oldalon.

Érdemes velünk tartani. Iratkozz fel most!

Egyáltalán nem kérek több felugró ablakot!