Vízszűrő csomagok szállítása

csomagszállítás

Megrendelés után e-mailben tájékoztatunk, mikorra várhatod a csomagodat.

A megrendeléskor a telefonszám megadása azért szükségeltetik, mert a futár telefonon tud veled egyeztetni, ha véletlenül a kézbesítéskor nem tartózkodnál otthon.

A futár az egyeztetés után az általad megadott időpontban fogja újra házhoz vinni a csomagot.

A megrendelő felületen belül lehetőség van egy “megjegyzés” mező kitöltésére bármilyen a futárnak szóló kéréssel kapcsolatban, például “én csak délelőtt vagyok otthon, hogy átvegyem a csomagot” stb.

A fizetés készpénzzel történik a futárnak a csomag átvételekor.

A csomagok kiszállítását a GLS látja el.

Csomagod kézbesítése ügyében egyeztetésre, a következő ügyfélszolgálatot tudod hívni:

A GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 óra között működik.

Telefonszám: +36 29 886 700

A kézbesítés minden munkanap 8:00-17:00 között történik.

Ha további kérdésed van a szállítással kapcsolatban, keresd ügyfélszolgálatunkat: 06-20-40-40-228

X

Várj!

Keresztnév:

E-mail cím:

 A személyes adatokat a weboldalon történő vásárlási élmény fenntartásához és más célokra használjuk, melyeket az Adatkezelési tájékoztató tartalmaz. Elolvastam és elfogadom a benne foglaltakat.

Havi 2-4 alkalommal fog tőlünk e-mailt kapni, a hírlevélről bármikor leiratkozhat. E-mail címét harmadik személynek nem adjuk ki. Informatív és tartalmas cikkeket küldünk a vízről és az egészségről, valamint akciós ajánlatainkat.

Ha megadod az e-mail címed, értesíteni tudunk arról, hogy

  ⋄ heti 1-2 alkalommal megjelenik egy új érdekes cikk az oldalon,
  ⋄ nyereményjátékot indítunk, amiben vízszűrőt lehet nyerni,
  ⋄ mikor vannak akciók és kedvezmények az oldalon.

Érdemes velünk tartani. Iratkozz fel most!

Egyáltalán nem kérek több felugró ablakot!