Vízszűrő csomagok szállítása

csomagszállítás

Megrendelés után e-mailben tájékoztatjuk, mikorra várhatja a csomagját.

A megrendeléskor a telefonszám megadása azért szükségeltetik, mert a futár telefonon tud Önnel egyeztetni, ha véletlenül a kézbesítéskor nem tartózkodna otthon.

A futár az egyeztetés után az Ön által megadott időpontban fogja újra házhoz vinni a csomagot.

A megrendelő felületen belül lehetőség van egy “megjegyzés” mező kitöltésére bármilyen a futárnak szóló kéréssel kapcsolatba, például “én csak délelőtt vagyok otthon, hogy átvegyem a csomagot” stb.

A fizetés készpénzzel történik a futárnak a csomag átvételekor.

A csomagok kiszállítását a GLS látja el.

Csomagja kézbesítése ügyében egyeztetésre, kérem a következő ügyfélszolgálatot hívja:

A GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 óra között működik.

Telefonszám: +36 1 802 0265

A kézbesítés minden munkanap 8:00-17:00 között történik.

Ha további kérdései vannak a szállítással kapcsolatban, keresse ügyfélszolgálatunkat: 06-20-40-40-228

X

Várj!

Keresztnév:

E-mail cím:

Havi 2-4 alkalommal fog tőlünk e-mailt kapni, a hírlevélről bármikor leiratkozhat. E-mail címét harmadik személynek nem adjuk ki. Informatív és tartalmas cikkeket küldünk a vízről és az egészségről, valamint akciós ajánlatainkat.

Ha megadod az e-mail címed, értesíteni tudunk arról, hogy

  ⋄ heti 1-2 alkalommal megjelenik egy új érdekes cikk az oldalon,
  ⋄ nyereményjátékot indítunk, amiben vízszűrőt lehet nyerni,
  ⋄ mikor vannak akciók és kedvezmények az oldalon.

Érdemes velünk tartani. Iratkozz fel most!

Egyáltalán nem kérek több felugró ablakot!