Alakítsd ki egészséges szokásokat kihívások menete

Ez az útmutató elmondja neked, hogyan zajlanak pontosan a kihívások és mit kell teljesítened egy-egy szinten. Három szint van: az 1. a napi 3 liter vízivás szint, a 2. a cukormentes szint, a 3. pedig a testmozgás szint. Érdemes a szinteket egymás után végezni, mert egyre nehezebbek, de ha elég bevállalós vagy, akkor több szintet is csinálhatsz egyszerre. Most pedig elmagyarázom, hogyan néznek ki pontosan a szintek.

Alakíts ki egészséges szokásokat kihívások

1. szint - Idd magad egészségesre kihívás

Ez egy játék, egy kihívás, aminek alapvetően minden résztvevője nyertes. Nem egymással versenyzünk, hanem magunkkal. Ez a játék rólad szól, a te egészségedről. Azért csináljuk csapatban, mert így könnyebb. Egymást inspirálva, egymást támogatva.

A szabály az, hogy 30 napon keresztül minden nap igyál meg 3 liter tiszta vizet.

Ezen a kihíváson mindenki saját felelősségére vesz részt. Ez nem egy gyógymód, ha beteg vagy, menj orvoshoz. Ha viszont végigcsinálod, a következő eredményeket várhatod:

- Több energia

- Jobb hangulat

- Szebb, hidratáltabb bőr

- Kevesebb pattanás

- Fogyás

- Jobb emésztés

- Jobb alvás

- Fényesebb haj

- Reggel könnyebb lesz felkelni

A kihívás 30 napig tart és az Alakíts ki egészséges szokásokat Facebook csoportban bonyolítjuk le. Vannak bizonyos dolgok, amiket be kell tartani a kihívás alatt, ez pedig a só és elektrolit fogyasztás. Ezért mindenkinek, aki elkezdi a kihívást, tanácsos elolvasni ezt az e-könyvet, ami minden fontos információt tartalmaz a kihíváshoz.

Írtam neked egy e-könyvet, ami egy kézikönyv gyakorlatilag az első szinthez. Ebben a könyvben az alábbi fontos dolgokról olvashatsz:

- Miért pont 3 liter víz?

- Mit fogsz tapasztalni az első napokban?

- Hogyan kell pótolni az elveszett sókat és ásványi anyagokat?

- Milyen vizet igyál?

- Ízesített víz receptek, ha már unod a csapvizet.

- Beszámolók olyanoktól, akik már végigcsinálták, mit tapasztaltak napról napra.

Az e-könyvet itt tudod letölteni: Idd magad egészségesre kihívás e-könyv.

Ha pedig még nem vagy tagja a Facebook csoportnak, csatlakozz a kihíváshoz itt: Idd magad egészségesre kihívás

2. szint - 30 napig cukormentesen szint

A cukormentes kihívás sok embernek sokkal nehezebben megy, mint a vízkihívás. Úgy tűnik nagyon nehéz lemondani a cukorról. Ezért azt ajánlom, ebbe akkor vágj bele, ha teljesítetted az 1. szintet.

A második szinten 30 napig nem fogunk semmilyen hozzáadott cukrot fogyasztani és lehetőség szerint kerüljük a cukorpótlókat is. Amikor arról beszélek, hogy nem eszünk cukrot, akkor a hozzáadott cukorról beszélek, nem az ételekben előforduló természetes cukorról. Mi a hozzáadott cukrot kerüljük el.

Azok, akik megcsinálják ezt a kihívást, a következőkre számíthatnak:

- 2-4 kg fogyás.

- Energiaszint emelkedés.

- Szebb, fiatalabb bőr.

- Jobb emésztés.

- Jobb hangulat, jobb közérzet.

- Pattanások és mitesszerek eltűnése.

- Megszabadulás a cukorfüggőségtől.

- Egyenletesebb energiaszint, jobb állóképesség.

- Édes ízek érzékelésének helyreállása.

Ezt a 30 napot úgy fogd fel, mint egy méregtelenítést. Megszabadulsz a cukorfüggőségtől. Ezért ez a 30 nap szigorú lesz, mert tilos a cukor fogyasztása és megpróbálunk kerülni minden cukorhelyettesítőt is.

Pontosan kifejtve a következő dolgokat fogyaszthatsz vagy nem fogyaszthatsz

Nem fogyaszthatsz: Répacukor, nádcukor, barna cukor, nyírfacukor, kókuszvirág cukor, maple szirup, agave szirup, bármilyen szirup, mesterséges édesítőszerek, fruktóz.

Ezek a cukorhelyettesítők módjával engedélyezve vannak a kihívás ideje alatt: sztívia, méz, eritrit.

De ha képes vagy rá, akkor ezeket is hagyd el 30 napig. Ha ez teljesen lehetetlen számodra, akkor ezt a három édesítőd fogyaszthatod a kihívás ideje alatt.

Gyümölcsöt fogyaszthatsz, de inkább a savanykásabb, alacsonyabb cukortartalmú gyümölcsöket válaszd. Ha nagyon édes a gyümölcs, ne egyél belőle kilószámra, csak egy keveset. Nem vagyunk a gyümölcsök ellen, de most a kihívás alatt próbálunk mindenféle cukortól megtisztulni ebben a 30 napban.

Azoknak akiknek teljesen irreális, hogy elhagyják a cukrot, akkor is javaslom, hogy vegyenek részt a kihívásban. Hagyják el azokat a cukrokat, amiket a "nem fogyaszthatóhoz" írtunk és helyettesítsék sztíviával, mézzel és eritrittel, amik kevésbe káros édesítők.

A kihívás célja, hogy megszabadulj a cukorfüggőségtől, ezáltal visszaálljon az ízérzékelésed. Majd tapasztalni fogod, hogy másként kezdenek ízleni az ételek. Nem kívánod majd a cukros ételeket annyira, megtanuld észrevenni, hogy mennyi ételben van hozzáadott cukor.

A kihívás alatt be kell tartani a vízivást is, mert az segíteni fog távol maradni a cukortól. Illetve, ami még segít távol maradni a cukortól az a jó zsírokban és rostokban gazadag táplálkozás.

Hogy megértsd, miért is érdemes lemondanod a cukorról, ez milyen előnyökkel jár számodra, készítettem neked ehhez a szinthez is egy e-könyvet. Ez nemsokára kész lesz és közzé fogom tenni, már az utolsó simításokat végzem rajta.

Ebben a könyvben olyan fontos dolgokról olvashatsz:

- Mi a cukor és miért ártalmas?

- Mi a különbség a hozzáadott cukor és a gyümölcsben természetesen előforduló cukor között?

- Egészségesek a cukorhelyettesítők?

- Valóban létezik olyan, hogy cukorfüggőség?

- Hogyan találd meg az ételek címkéjén a hozzáadott cukrot?

- Beszámolók olyanoktól, akik végigcsinálták a 30 napot cukormentesen.

A könyv 1-2 napon belül elérhető lesz.

3. szint - testmozgás szint

Talán sokak életében nagyobb mumus mint a víz vagy a cukor, hogy nem végez rendszeres testmozgást. A harmadik szinten ezt a szokást fogjuk együtt kialakítani. Sportolni fogunk heti 6 napot egy nap pihenővel, 30 napon keresztül.

Emellett be kell tartani a napi 3 liter vízivást és a cukormentességet is. A 3. szinten az 1. és 2. szint szokásait már kialakítottad.

Tóth Cili, Natural Fitnessz Világbajnokkal összeállítottunk nektek egy olyan gyakorlatsort, aminek az intenzitását a kihívás alatt emelni fogjuk, hogy a 30. nap végére ebben is fejlődést tapasztalj meg.

Itt két részre osztottuk a kihívást, van egy kezdő és egy haladó szint is. Ez azért van, hogy olyanok is tudják végezni a kihívást, akik eddig egyáltalán nem mozogtak és azoknak is kihívás legyen, akik rendszeresen mozogtak eddig is.

Hetente hat napot fogunk edzeni és egyet pihenni. Egyik nap erősítő gyakorlatsor, a másik nap kissé pihentetőbb kardió, azaz séta, futás, biciklizés, úszás, kinek mi tetszik.

A kardió napon szabadon választhatsz a következő mozgásformák közül: séta, futás, biciklizés, úszás. Azt, hogy mennyi ideig kell csináld, azt ki fogom írni aznap a kihíváshoz. A mennyiséget hétről hétre növelni fogjuk, ahogy az edzettséged növekszik majd.

A másik nap pedig egy erősítő gyakorlatsort fogsz elvégezni. Ezt Cili úgy rakta nekünk össze, hogy minden fontos izmot megmozgassunk és a körök számát fogjuk hétről hértre emelni.

Három videó készült:

Bemelegítés

A videó használata: mindegy, hogy kardió vagy erősítő nap van aznap, ezt az 5 perces bemelegítést mindenképp végezd el előtte, hogy elkerüld az estleges sérüléseket a testmozgás során.

Erősítő gyarkorlatsor

A videó használata: minden második nap fogjuk végezni, a mennyiséget a kezdő és haladó szinthez az aznapi kihívás posztban fogod látni és hetente emeljük a körök számát. Egy körnek az számít, amikor végigmész mind a hat gyakorlaton.

Nyújtás

A videó használata: a nyújtást akkor is végezd el, ha kardió nap volt és akkor is, ha erősítő nap volt. Cili elmondja a videóban, hogy miért fontos ez.

Az, hogy melyik gyakorlatból mennyit kell csinálnod, mindig az aznapi kihívás bejegyzésben fogod megtalálni. A kezdők és a haladók is indulnak egy szintről és ezt fogjuk hétről hétre növelni.

Nyeremények a kihívás résztvevőinek

A kihívást a Vízmegoldás támogatja és két ajándékot ajánlott fel a kihívás résztvevőinek:

A 30 nap végén a résztvevők között kisorsolunk egy Vízmegoldás Prémium vízszűrőt és egy másik résztvevő egy doboz ElektroMax elektrolit italport kap ajándékba. A sorsoláson való részvétel feltétele, hogy bármelyik szinten, 1-2-3 teljesítetted a kihívást.

Ha még nem vagy részese a kihívásnak, csatlakozz itt: Alakíts ki egészséges szokásokat kihívás

Kövess minket a Pinterest-en és a Facebook-on is!

Pinterest: Vízmegoldás

Tetszett?
Oszd meg!

Maradj informált! Ingyenes értesítés az újonnan megjelenő cikkeinkről. Iratkozz fel!
Keresztnév:

E-mail cím:
X

Várj!

Keresztnév:

E-mail cím:

Havi 2-4 alkalommal fog tőlünk e-mailt kapni, a hírlevélről bármikor leiratkozhat. E-mail címét harmadik személynek nem adjuk ki. Informatív és tartalmas cikkeket küldünk a vízről és az egészségről, valamint akciós ajánlatainkat.

Ha megadod az e-mail címed, értesíteni tudunk arról, hogy

  ⋄ heti 1-2 alkalommal megjelenik egy új érdekes cikk az oldalon,
  ⋄ nyereményjátékot indítunk, amiben vízszűrőt lehet nyerni,
  ⋄ mikor vannak akciók és kedvezmények az oldalon.

Érdemes velünk tartani. Iratkozz fel most!

Egyáltalán nem kérek több felugró ablakot!